maandag 22 april 2019

Postrondje

Op zondag post ik meestal een beetje echte post. Van die post die nog gewoon in zo'n oranje brievenbus moet. Meestal maak ik daarbij een ommetje, zo ook vandaag.


Ik maak vaak een rondje om de vijver. Een natuurvijver waar gevist en gezwommen kan worden. Vandaag viel me deze gigantische kastanjeboom pas op, ik heb nooit gezien dat 'ie er stond. En beukebomen staan er ook. Ik zag het aan de oude beukennootjasjes die er lagen. 


Blauwe regen is ook altijd zo mooi. Het vleit zich meestal mooi langs een gevel. 







1 opmerking:

  1. Schitterende boom en blauwe regen, beide zijn een sieraad en dat vlak bij je huis,
    Altijd langs de boom gelopen en hij is je nooit opgevallen. Ik ben blij dat een ander het ook heeft. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Mikkie

Mikkie Corona. Hij is in de tweede helft van maart ons huishouden komen versterken, vandaar Corona :) Hij is gek op doppinda'...