zaterdag 4 mei 2019

Verwennerij


Ik had een tomatenplant meegebracht van de Lidl. Er zaten al tomaten aan. Het was nog te koud om de plant buiten te zetten en dus heb ik hem in de serre neergezet.

Ik proefde een paar tomaatjes en ze waren lekker.

Op de één of andere manieren verdwenen de tomaten uit de plant, heel vreemd.

Totdat..... ik deze meneer in de plant zag zitten!

Hij zal het hier wel fijn vinden, eerst tomaten en nu wordt hij verwend met kaas. Ja want hij is zo slim dat iedere keer én de kaas én de muis weg is.


Eigenlijk vind ik dat wel reuze grappig.


4 opmerkingen:

  1. Het is een slimmerd!!!
    Probeer het met pindakaas, zijn ze ook gek op en kunnen ze niet meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is lachen. :-)
    Morgen een stukje spek?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vorige hond, o wat was ik dol op haar, trok heel voorzichtig de tomaatjes uit de plant en at het lekker op.
    Heb gelukkig weer een geweldige hond en die eet ook van alles maar niet van de plant.

    BeantwoordenVerwijderen

Mikkie

Mikkie Corona. Hij is in de tweede helft van maart ons huishouden komen versterken, vandaar Corona :) Hij is gek op doppinda'...