zondag 26 januari 2020

Goede voornemens


Vandaag kwam ik weer langs het schuurtje dat ik als eerste blog hier plaatste. Ik was aan de andere kant van de straat maar zo te zien zijn de houten kastjes aardig euh tja hoe zal ik het zeggen vervallen, aan het vergaan... (tenminste de inhoud). Er waren wel leuke nieuwe stoeltjes toegevoegd.

Ik heb dit jaar goede voornemens gemaakt en nog opgeschreven ook. Eigenlijk vind ik dat onzin, maar ja. Meer wandelen staat er op mijn lijstje. Nu was de wandeling van vandaag een heel kleintje. Ik was na een half uurtje alweer terug. Het was wel lekker wandelweer.

Begin januari ging ik mee met een knieperkestocht. We konden kiezen uit 6 of 10 km. Degene met wie ik meeliep wilde 10 km. Ik had geen idee of ik dat kon dus liep ik maar mee. Nou, dat is dus echt de max schijnbaar voor mij. Was ik even blij dat het eindpunt in zicht was.

Volgend weekend ga ik weer mee met een georganiseerde wandeltocht, het is geloof ik zo'n 5 km. Ik weet zeker dat ik dat kan.

2 opmerkingen:

  1. Dit is een voornemen dat ik zou volhouden als ik jou was.
    Het klinkt belerend maar wandelen (fietsen ook) wordt echt makkelijker als het vaker doet.En je kikkert er nog van op ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is echt een goed voornemen! 10 km. is voor mij ook te ver hoor, het zal misschien wel eens lukken als ik mij erg goed voel, maar meestal is 5 wel genoeg. Zeker met de avondvierdaagse, want 4 avonden achter elkaar 10 kan ik echt vergeten.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Mikkie

Mikkie Corona. Hij is in de tweede helft van maart ons huishouden komen versterken, vandaar Corona :) Hij is gek op doppinda'...