zaterdag 2 maart 2019

De Zegger werd Twentse Bierbrouwerij

Mijn vader werkte vroeger bij Hollandse Signaalapparaten, kort gezegd Signaal, tegenwoordig heet het Thales. 

Op het terrein van Signaal stond in de jaren '70 een restaurant en bowlingcentrum: De Zegger. Toen mijn moeder indertijd in het ziekenhuis lag ging ik daar met mijn vader eten. 

Inmiddels is De Zegger helemaal verbouwd en zit er De Twentse Bierbrouwerij in.

Bij Jumbo konden zegeltjes gespaard worden en bij een volle spaarkaart kun je reserveren voor een 3-gangendiner voor een hele leuke prijs. Per gang zijn er 3 of 4 keuzes. Wij doen weinig boodschappen bij Jumbo maar de overbuurtjes hadden een spaarkaart over en vroegen of wij misschien wilden. 

Gisteravond was het zover en het was er erg gezellig, druk en erg lekker. 



En waar (hard) gewerkt wordt gaat weleens iets mis: ze kwamen met het verkeerde hoofdgerecht voor mij. Het stoofpotje van manlief bleef wel staan en omdat het nog even bleek te duren voordat mijn zalm klaar was begon hij maar alvast om te voorkomen dat het koud werd.

Toen het toetje van manlief er al best lang stond en de cappuccino voor mij maar op zich liet wachten toch maar even gevraagd en ook dat kwam met excuses.

Nou ja, zoals gezegd, het was erg lekker, het was druk, iedereen deed z'n best en we willen er graag nog een keertje eten. 





1 opmerking:

  1. Gelukkig was het lekker, dat maakt het wachten dan wel weer goed😊.
    Leuk achtergrondverhaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Mikkie

Mikkie Corona. Hij is in de tweede helft van maart ons huishouden komen versterken, vandaar Corona :) Hij is gek op doppinda'...