zaterdag 16 maart 2019

Samen delen deel 2


De deelcontainer is afgelopen dinsdag gearriveerd. Ik heb ‘m gevuld en woensdag aan straat gezet. 

Er werden ook ansichtkaartjes bij geleverd waarop de bedoeling van de container wordt uitgelegd. Die heb ik in de straat en omgeving in de brievenbussen gedaan. 

Woensdag was er al gelijk iets uitgehaald en een boek in gezet. En donderdag kwam de overbuurman met allerlei boekjes en ook etenswaren. 

Eigenlijk had ik besloten geen etenswaren te delen maar daar twijfelde ik ook wel over. Ik heb inmiddels besloten het toch maar te proberen. Als het geen goede ervaringen oplevert kan ik er altijd weer mee stoppen.

Verschillende mensen met een deelcontainer hebben een facebookpagina aangemaakt en de contacten onderling op die facebookpagina’s en op de centrale pagina van de milieudienst zijn ook erg leuk.

3 opmerkingen:

  1. Een mooi initiatief. Ik kende het nog niet, wel de minibieb maar niet in deze vorm met een container. Ziet er erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu breng ik spullen naar de kringloop, maar zo'n deelcontainer is nog beter.

    BeantwoordenVerwijderen

Mikkie

Mikkie Corona. Hij is in de tweede helft van maart ons huishouden komen versterken, vandaar Corona :) Hij is gek op doppinda'...