woensdag 17 juli 2019

Nieuwe telefoon update

Nadat ik na een week nog steeds geen duidelijkheid had van Samsung over de status van mijn bestelling na 2x bellen en een messenger conversatie heb ik mijn bestelling, als die er al was, geannuleerd. Ze heben het er steeds over dat ik geld terug krijg. Dat zou reuze grappig zijn want ik had gekozen voor AfterPay. Jammer genoeg hebben ze op die manier ook mijn rekeningnummer niet natuurlijk.

Ik heb de telefoon bij bol.com besteld. Ene dag besteld, volgende dag geleverd. Kijk het kost wel meer maar dan heb je ook daadwerkelijk wat.

Nu past alleen mijn simkaart niet in mijn nieuwe telefoon. Tegenwoordig zijn die dingen kleiner schijnbaar. Nu schijnt het heel simpel te zijn om zo'n klein simkaartje te bemachtigen: alleen even naar de winkel. Dus dat gaat vast goed komen, neem ik aan.

5 opmerkingen:

  1. Ik denk dat je eerst betalen moet en daarna het bedrag terugkrijgt.😅
    Ik bestel niet vaak maar dan wel graag bij Bol. Cool Blue is ook een heel betrouwbare leverancier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. cool blue kon niet op de zondag leveren dat wij een nieuwe wasmachine nodig hadden dus daar bestellen we niet. Ik bestel ook het liefst bij bol.com maar bij anderen is het soms voordeliger.

      Verwijderen
    2. Dat is jammer, ik heb er heel goede ervaringen mee.

      Verwijderen
  2. Die Simkaart doen ze zo voor je in een telefoonwinkel......heb ik ook gehad, ik hoefde er niks voor te betalen.

    En ik wacht ook al lang op een bestelling die maar niet komt....4/7 besteld en nog niet binnen, doordat zij een verkeerd adres ingevuld hebben (geven ze ook toe)...ik had het nodig en bestelde ook bij Bol.com en ook de volgende dag in huis.
    Nu dat andere pakje nog of mijn geld terug, want ik moest vooraf betalen..... maar eens kijken of het al op mijn rekening staat.

    BeantwoordenVerwijderen

Mikkie

Mikkie Corona. Hij is in de tweede helft van maart ons huishouden komen versterken, vandaar Corona :) Hij is gek op doppinda'...